Κοπιάστε για κουβεντούλα

Σάββατο 18 Ιουνίου 2011

ΠΑΡΟΥΣΑ…

Αν και τις τελευταίες μέρες οι δουλειές ήταν ατελείωτες, αν και το internet ήταν και αυτό κακοδιάθετο, αν  και  η διάθεση λόγω των γνωστών προβλημάτων που αντιμετωπίζει κάθε οικογένεια  [η δική μου δεν εξαιρείται]  ήταν άσχημη, παρ’ όλα αυτά παρακολουθούσα όσο μπορούσα τις μπλογκ-φίλες μου.
Οι μέρες πέρασαν χωρίς να το καταλάβω, δουλεύω πρωί- απόγευμα και τα τελευταία Σ/Κ τα μάλλινα είχαν κλέψει όλη μου την προσοχή.
Σε γενικές γραμμές είμαστε καλά όλοι αν εξαιρέσεις ένα μικροατύχημα που είχε ο γαμπρός μου αλλά ευτυχώς  είναι όλα καλά. Πριν λίγες μέρες  υπέγραψαν και τα συμβόλαια για το οικόπεδο τους, ας είναι γεροί να μπορέσουν να κτίσουν το σπιτάκι που ονειρεύονται.
Στον παιδικό που πηγαίνουν τα εγγόνια μου έκαναν και την καθιερωμένη γιορτή της λήξης του σχολικού έτους. Παρευρέθηκα στην μια,  του Γιαννάκη, έβλεπες όλα τα ζουζούνια να τραγουδούν και να χαιρετάνε… και ήθελες να τα….ζουλήξεις!![Ο όμορφος που ατενίζει το….μέλλον!!, χαζογιαγιά!!]
Η κόρη μου είχε ετοιμάσει και δωράκια μια που  την προηγούμενη είχε τα γενέθλια του ο μικρός μας  και έτσι αποχαιρετίσαμε την σχολική χρονιά τραγουδώντας για το ελαφάκι, το κουνελάκι και όλα τα συναφή ζώα του δάσους.
Σε μερικές μέρες έρχεται και το κοριτσάκι μου από την Αθήνα για λίγες μέρες και έτσι λίγο θα αλλάξει το τοπίο!!
Κατά τ’ άλλα χαιρετίζω τα αγαπημένα μου μπλογκόσπιτα.
Αυτά τα νέα μας…..εις άλλα με υγεία………

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου