Κοπιάστε για κουβεντούλα

Τετάρτη 4 Μαΐου 2011

Κακή μέρα η σημερινή…

Ενώ ξεκίνησε όμορφα, χαμογελαστά, πήγαμε ……κολείο [ο Γιάννης μου, ο εγγονός μου,, το λέει] και αφού έφτασα στο γραφείο και μπλέχτηκα με την δουλειά κατά την 01:00 χτύπησε το τηλέφωνο και ήταν η κόρη μου….Είμαστε στο νοσοκομείο και περιμένουμε να κάνουν ράμματα στην Άννα-Μαρία που χτύπησε το σαγόνι στο σχολείο. Τώρα αν πω ότι έφυγε το αίμα από πάνω μου, είναι λίγο…
Ειδοποίησα τον ….όμορφο [τον αντρούλη μου φυσικά] φτάσαμε μαζί στο νοσοκομείο και αντικρίσαμε μάνα και κόρη μέσα στην σκέψη και μαρασμό να περιμένουν να μπουν….για τα περαιτέρω!!
Πλήρωσα μου είπε η κόρη μου 5€ και περιμένω να μας φωνάξουν…..
Και……ξαφνικά μέσα στην αίθουσα ακούγεται το πρώτο ….βήξιμο, το δεύτερο…το τρίτο και…….και μετά συμφωνία βήχα, συνάχι και όλα τα συναφή.
Δεν περίμενα λεπτό, πήρα τηλέφωνο ένα γνωστό χειρούργο της πόλης μας και σε λίγα λεπτά κατευθυνόμασταν για την κλινική.
Αποτέλεσμα: γλυτώσαμε τα ράμματα γιατί ο γιατρός της έβαλε κάτι στικάκια που θα τα βγάλει την Δευτέρα και την αναμονή…του νοσοκομείου που στα καλύτερα του είναι από 3 ώρες  και πάνω…
Το γεγονός ότι έκλαιγε είναι ακόμα μέσα στην καρδιά μου………
Ευτυχώς όλα καλά όμως σε τι σύστημα υγείας έχουμε κρεμαστεί;
Θύμωσα πάρα πολύ σήμερα και δεν ξέρω πια γιατί ανεχόμαστε αυτή την κατάσταση…….Αν ήταν το παιδί κάποιου επιφανούς [δηλ. κλέφτη πολιτικού] θα περίμενε έτσι; Θα αντιμετωπιζόταν έτσι;
Α…. και μην ξεχάσουμε να τους δώσουμε τα χρήματα που ζητάνε οι συνταξιούχοι πολιτικοί ως αναδρομικά μετά από προσφυγές που έχουν κάνει και ο μικρομεσαίος συνταξιούχος ας  ζει με τα 500€ σύνταξη που παίρνει…Τι να πω…ήταν μια κακή μέρα η σημερινή και από πλευράς ειδήσεων και από πλευράς γεγονότων. Καληνύχτα ημερολόγιο μου……

2 σχόλια:

  1. Είμαι σίγουρη πως σήμερα το παιδί είναι καλύτερα! Όσο για τα δημόσια νοσοκομεία...άστα να πάνε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. # Σ' ευχαρισατώ πολύ, όντως είναι πολύ καλύτερα.
    Παρακολουθώ ανελειπώς το ιστολόγιο σου και εκτός απο μια ποιητική νότα που εωδιάζει είναι και πολύ όμορφο. Εγώ δυστυχώς δεν είμαι και τόσο ενήμερη στα blgs αλλά προσπαθώ. Μου άρεσαν οι φωτογραφίες απο την Τήνο, και τα δύο μου εγγόνια (αυτή που χτύπησε και τον αδελφό της) τα έχουμε βαφτίσει εκεί. Ήταν κατανυκτικά, όμορφα και αξέχαστα. Σε ευχαριστώ και πάλι, φίλη μου, καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή